Vätternrundan 2010

Så va det äntligen fixat nu har man anmält sig till ännu en runda o ännu en gång att cykla 30 mil igen nästa år. för nu snackar jag om vätternrundan 2010 o det ska bli sjukt roligt o jag läääängtar fan redan dit.... men snart ska jag anmäla mig till halv-vättern åxå o den rundan e på 15 mil
men men ser riktigt fram emot det o även har man lyckats få med sig två personer til nästa år att cykla loppen åxå så det blir ännu roligare att vi e fler som ska genomföra detta...
Men det som kanske e lite knasigt e att jag anmäler mig till cykling men så la jag in annons på min tävlings cykel till salu men då kanske ni tänker att vad 17 ska jag andvända då? jo jag ska nämligen köpa en ny till nästa år

men men hade fint o skött om er 



                        <---- till salu


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att höra. Allt bra eller?? Kram

2009-09-24 @ 18:20:33
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0