Var finns den?

Saknar den som fan kärleken alltså det finns inget värre nu alltså snart blir det att man skriver ett öppet brev som "hejdå" till dom man känner för snart orkar man inte längre o då kan man lika bra ligga 25 meter under jorden liksom o va lika ensam där som man e nu liksom..... har snart ingen livs glöd kvar för den håller på o slockna o man kan bara hoppas att där kommer nån kärlek till en som tänder till den igen som gör att man ler igen o mår bra om dagarna......




                 

Kommentarer
Postat av: Britt

Kärleken kommer när du minst anar det. Varför ta sitt liv för det inte finns kärlek i det?? Du har annat o leva för, Din familj, dina vänner, cyklingen, ditt jobb.

Finns ingen mening med att ta sitt liv för man inte har någon vid sin sida o får höra fina ord.

2009-05-17 @ 17:12:28
URL: http://derzon.blogg.se/
Postat av: jens

inte bokstavligt talat kanske men det e ju fan segt ju ingen kan ta en för den man är liksom

2009-05-17 @ 20:32:01
Postat av: Britt

Du kanske letar på fel ställe?! Tro mig den kommer när du minst anar det =)

2009-05-17 @ 22:10:23
URL: http://derzon.blogg.se/
Postat av: Manella

Håller med Britt att kärleken kommer när du minst anar det :) visst är ensamheten trist, men du kommer att finna någon snart. Det finns någon för alla..

2009-05-17 @ 23:05:15
URL: http://alwaysinmyheart.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Trams, kärleken kommer inte till dig, du får själv anstränga sig, för fler än du tänker som du, konstigt att ni inte hittar varandra då.

Bli aktiv istället för att sitta hemma o äta godis o glo på tv.

Bli aktiv i en massa communities på nätet.

Gå på fester där det är folk du inte känner.

Gå ut på dansställen, där är 70% chans att hitta ngn, men sitter man hemma, händer det ingenting.

Har det inte gjort det än, så lär det inte göra det på ett tag heller om inte aldrig.

Är inte taskig på ngt sätt alls, men att dalta med dig ger dig heller ingen lösning på det hela.

Oftast träffar man den man blir tsm med genom aktiviteter, eller genom vännens väns vän ...

Ingen som redan finns i ditt nätverk.



Tyvärr, det är sanningen, likabra någon jävel säger det till dig.

2009-05-18 @ 11:13:57
URL: http://beingfamous.blogg.se/
Postat av: jens

har jag sagt att jag bara sitter hemma o inte gör ett skit då? det kanske e fler saker som gör att man inte har funit den ännu man kanske inte ser bra ut tillräkligt

2009-05-18 @ 19:14:17
Postat av: Jenny

Du kan inte skylla på att det är för att du inte ser bra ut. Har du öppnat ögonen och tittat på folket är ute. Vem som helst kan hitta kärlek bara de anstränger sig lite. Det har faktiskt inte med utseendet att göra utan hur man är som person.

Och JA, det är faktiskt sant.

Hade du blivit stimulerad av att vaar tsm med ngn dum som ett spån eller någon verkligen tråkig människa, eller ngn som var oförskämd eller så.

Nej, man ser utseendet de första 5-10 min, men så brukar personligheten dominera.



2009-05-19 @ 11:47:08
URL: http://beingfamous.blogg.se/
Postat av: Sara E

Jens jag känner dig innan till och utan till... Du har inte haft de lätt innan.. (du vet med vad) De tär på självkänslan.. Men bara du kommer rätt med din självkänsla så kommer allt all lösa sig.. för du vet var sak har sin tid. nu på vår och sommaren är de alltid jobbigt att vara ensam men man kommer över de.. för gud så roligt man kan ha de.. Jag vet vad jag talar om... och de vet du.. de va rena slumpen att jag hitta min dröm man. efter alla otroheter jag vatt med om... jag hade tappat all energi till lita på en man/kille.. Men nu har jag ändrat på de.. De tar sådan fruktansvärt tid. man tror att man kommitöver de men ack de hade man inte.. att man vet när man kommit över de är när man har hittat en ny! Vem vet de blir kanske av en slump =) Lycka till vännen... Bearbeta alla små hål imonbords så du blir en starkare människa.. =) Kram på dig!

2009-05-20 @ 12:44:38
Postat av: jens

tack sara vännen du förstår vad o hur jag känner iallfall stora kramar till dej

2009-05-21 @ 00:06:04
Postat av: Sara E

Någon förstår sig på dig i alla fall.. Du är inte som alla andra =) hihi .. Vi har ju kännt varandra hur länge som helst. Så man bör ju begripa sig på dig ibland. =)

2009-05-21 @ 16:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0