Söndag

jaha så va det söndag o denna veckans slut men det har ju varit en lite längre helg denna gången o det har inte varit helt fel absolute inte...... skulle igentligen ha cyklat ett lopp i lördes som heter grand fondou i eslöv men tyvärr blev det inte av då det va riktigt dåligt väder med regn hela dagen.... men va gör det för där e ett nytt lopp nästa helg men den ska jag cykla för den har jag redan anmält mig till (ringsjönrunt i höör).
Annars e det faktiskt bara 14 dagar kvar tills man ska cykla halv vättern o 19 dagar kvar till vätternrundan det e helt sannslöst va tiden går fort o det man har tränat inför o längtat till e snart dax för alltså riktigt skönt o komma iväg med husvagnen o bo i campinglivet vilket jag gillar.... men men hoppas bara där e folk där ute som man känner som kanske håller tummarna för en att man klarar av loppen iår med.....

Annars har helgen varit bra tycker jag hade besök igår av min pappas bror o hans fru som bor i arboga så det e en bit ner för dom till sköna skåne men det e fint i arboga med har varit där hos dom innan o hälsat på.....
Har faktiskt sattit igång mitt akvarium igen tänkte ge det en chans till o ännu så länge går det ju bra fick köpt fiskar igår..... o allt som hör till... nu tänker säkert folk att gud va tråkigt med fiskar men kanske det men jag vill iallfall ha nåt iallafall ska ju ha en vovve sen ändå......

Måndag imorron o en ny vecka framför sig o det känns faktiskt helt okej inför morgon dagen för man jobbar ju bara två veckor till sen e det en veckas semester ....

Men men Hadefint där ute o skött om er


                                               

Kommentarer
Postat av: Britt

Fina fiska du har, funderar oxå på att skaffa.

E nervös som fan, har ju aldrig bott själv förutom när Martin har jobbat men det e ju bara 8 timmar och när han va på gothia i gbg.



Du måste hålla tummarna för mig att jag får den.



Kramar

2009-05-24 @ 14:54:01
URL: http://derzon.blogg.se/
Postat av: Manella

Har ändrat om min blogg, så den är på engelska och svenska nu! Läs & lämna gärna ett spår :)



http://gosetroll.blogspot.com

2009-05-29 @ 13:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0