På stranden

Yes man fick en tur på cykeln till stranden igår vilket va riktigt skönt o desuttom fick manlite färg vilket jag inte hade räknat med.... men det tackar man inte nej till....
vilket fall som helst så gick cykel turen fint va iväg med min bror o en polare till mig.... så det blev en glass i solen dessutom.

Annars på kvällen så va det fotboll som gällde vilket va riktigt kul igår o då lirade vi stress typ som 5 prickar men lite snabbare spel typ.... o det va med min hederliga vän steffe o sen va det hans lillebror, padde, sabina"bina" och micke.... o det blev in till mörkret la sig som vi spelade så till sist blev det svårt o se bollen hehehe...
o dagen efter så får man betala priset utav spelandet för mina lår o ljumskarna e så sega idag o värker men vad gör man inte för att spela lite fotboll..... ser fram emot fler gånger..... men det e ju "rätt" så snart semester så då kan det kanske bli en del till omgångar....

Annars har helgen varit bra tycker jag fick ju tillbaka min xbox 360 konsoll från tyskland för jag fick lämnat den på lagning för det hade gått isönder jagfick den så kallade "röda ringen" o jag va inte den första eller sista som hade fått nåt sånt.... men nu e konsollen hemma o nu kan man lira igen men nu e det fint väder ute ju.....

Men men hade fint hoppas alla kan njuta av vädret lika mkt som alla andra gör o snart hoppas jag att jag kan få träffa min stora kärlek nån stans om den stora kärleken finns igentligen..... vill inte va ensam mer 


                                  

Kommentarer
Postat av: Manella

Lyckos dom som kan vara på stranden i det fina vädret :)) vill jag också :P

2009-05-04 @ 23:32:46
URL: http://wonderfulangel.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Hejsan! Ville bara tala om att jag går in och läser din blogg dagligen..



Kramis Sandra

2009-05-13 @ 00:35:36
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0