Lugn Kväll

Jepp för det e det alltså en lugn kväll..... annars e läget okej tycker jag som mitt förra inlägg så bearbetar jag mkt på en gång just nu men det får ju ta sin lilla tid som nån sa till mig*ler* men annars har dagen varit bra
vaknade dock utav den häftiga åskan imorse vid tjugo över 4 imorse vilket gjorde morgonen seg för åska e inte min starka sida men det e väl bättre o erkänna o stå för det man inte gillar.....
Annars va det jobb som gäller under dagen sluta dagen redan kl 12 vid middag för jag kände för att njuta utan det finna vädret som faktiskt kom fram senare på dagen vilket va skönt......

Sen va det hem o fixa men saker o ting som man hade planerat ........
Brukar skriva mtk om hur jag känner för saker o ting o mkt har nog blivit om kärleken men tänkte lägga det åt sidan tror jag för jag annser att det blir för mkt gnäll från annat håll som i sin tur tycker jag bara sitter ner o tycker synd om mig själv o allt va f*n det heter så därför väljer jag att lägga ner det för det e inte värt det just nu.....

Vet faktiskt inte va jag ska mer skriva om känns tomt just nu i huvudet men kan ju va så ibland
Men men det blir väl bättre senare kanske vad vet jag  men tills dess hade fint alla där ute o skött om er

--------Jesse-------------



Kommentarer
Postat av: Anonym

åska är inget kul. jag hade inte hunnit somna om. =) hehe De mullra en del i alla fall =) hehe

2009-05-21 @ 16:49:24
Postat av: Sara E

mitt namn ville inte vara med.. suck

2009-05-21 @ 16:50:35
Postat av: Sandra

Hoppas du hade en trevlig kväll..

2009-05-23 @ 20:29:37
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0