6 Dagar kvar

Jaha så va det inte långt kvar tills man ska iväg till motala för ens cykel äventyr....
o på söndag nästa helg börjar första delen då ska jag genomföra Halvvättern som e på 15 mil o jag startar kl 08:26 på söndagen o hoppas va i mål vid 12:00 på dagen men allt kan hända... sen så dröjer det ytligare en vecka till sen e det Vätternrundan som e på 30 mil som ska genomföras o det ska bli riktigt spännande har dock genomfört dom 30 milen en gång innan o det klarade jag på 15 timmar o 17 min vilket jag inte trodde.....

Men men annars har man inte gjort så mkt har varit iväg o inspekterat lite i husvagnen som man ska bo i den veckan man e i motala (älskar camping livet) o allt verkar vara okej i husvagnen lite små saker som ska fixas bara.... sen efter det så va det full fart med att ställa iordning o ställa in min tävlings cykel inför loppen för cyklarna ska ställas in i husvagnen par dagar innan vi åker så det e ju bäst dom e i bra skick......
sen va det bara idag att njuta av vädret o det har varit varmt o skönt hoppas bara det blir så resten av tiden fram över nu...


Annars imorron e det ju måndag o jobba som vanligt men det e ju klart sen e det bara en vecka sen e det semster med stort *S* hehehe dock ska man till tant tandläkare på måndag imorron o det ser man ju inte fram emot direkt hatar tandläkare alltså inte personerna i sig men själva tandläkare begreppet..... rysser bara jag tänker på det.....

Men glömde ju att säga att jag fick genomfört ringsjön runt igår lördes på 12,5 mil vilket gick bra o det va ju fint väder o allt men shit va det blåste helt sjukt ju dom sista 2,5 milen kändes som att cykla mot en vägg helt sjukt det blåste så kraftigt så man va helt slut utav det men men man kom imål o det va härligt..

hade bra nu får det va nog jag har tråkat ut tillräckligt mkt nu för den som har läst allt detta men men
skött om er alla där ute o givitvis så kommer jag skriva uppe i motala med här o lägga upp bilder hela tiden från stället där man bor om ni som läser vill att jag ska göra det?

hejdå

Kommentarer
Postat av: Britt

HAha kan jag tänka mig att det kändes som att cykla mot en vägg.



Klart du ska lägga upp bilder o skriva när du e i motala här har du en som kommer läsa varje dag =) Kram på dig

2009-06-01 @ 08:32:40
URL: http://derzon.blogg.se/
Postat av: Sara E

Läser när jag har tid över!!!

2009-06-07 @ 12:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0