Lalandia Dag 3

DAG 3 har börjat närma sig slutet o som dag 2 jag skrev så har det varit en full dag med mkt aktiviteter.....
Morgon dagen va ju riktigt seg eftersom det hade varit en tuff dag dagen innan så man va slut i kroppen men det va bara o ta tag i hornen o gå upp för att få i sig lite frukost innan dagen började.... sen bar det ju så klart av till badhuset IGEN för att inta poolerna o allt annat... o JA det blev wildriver rutchkanan igen o igen.
efter det fanns där faktiskt lite tid för att ge sig till spel hallen för lite airhockey o flipper.....

Annars va det hem o fika för att få i sig lite energi. Sen va det ner mot centret där allt finns för syrrans ungar skulle till monky tonky land igen för det gillade visa av dom.... sj gav jag mig faktiskt på o åka skridskor som fanns här o jag trodde ju det va sån plast som man åkte på men det va ju riktig is så man fick låna sådana blå skridskor vilket jag ALDRIG har på mig mer aldrig har det varit så svårt o åka med såna o sen va dom så stela o dåliga att åka på så det va som bambi på is nästan iallfall men man kom in i det iallfall..... så nu fick jag åkt det med iallafall....
efter det va det tid för mat o dom andra dagarna har vi haft med oss mat hemmifrån sverige o ätit här men ikväll va vi ute o åt middag på resturang som hete resturant mama´s vilket va en trevlig resturang.... o mkt mat va där eftersm det va en buffé.

Efter det så gav jag mig på skridskorna igen för man kunde betala en gång o sen kunde man åka hur mkt man ville o när man ville så man kunde gå iväg o sen komma tillbaka genm att visa upp kvittot så fick man åka igen.... farsan testade åxå med mina skridskor....
så när det va över så gick man o handla lite inför morgndagen till frukost till exempel för imorron bär det hem.
fast det e imrron det så kolla då om vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0