Lalandia dag 2

Så va då dag två till sin ända o det har varit en aktiv dag med extremt mkt badandet i det härliga badhuset som finns här på lalandia.....men man gjorde ju förstås mer än det dagen började ju klart med bad fram ett par timmar men efter det va det tid för att fika lite......efter det skulle vi sen utforska fler aktiviteter på centret här där allt finns o min systers barn skulle till ett barnland som hete monky tonky land typ som skattkamar ön i sverige..... där va dom en timme ca  o under tiden så gick jag mina föräldrar o min bror för att spela mini golf som låg inomhus o banorna va väldigt fräcka o annorlunda.....

efter det va avklarat så va det faktiskt hem igen till stugan för att dra på sig badkläderna IGEN  o ner i vattnet....
där har dom fått in en ny vatten rutch kana som heter wildriver o den va riktigt fräck för det va som en fors man åkte en runda o som hade undervatten strömar så man flög till höger o vänster i den lyckligt viss skulle man ju givitvis slå i knäet.... men vad gör det den va ju så rolig.....o man va ju rent slut när man va färdig för dagen.....

annars kändes det konstigt att under mars månad bada utmhus här vilket jag inte va igång under denna säsongen men där fanns uppvärmd vatten  bubbelpool så det va riktigt skönt fast det va ju sjukt kallt när man skulle upp.....
så imorrn e det e det en ny dag o nya aktiviteter o givitvis en massa bad vad trodde ni annars.... men det blir då det så jag
kommer ju klart skriva mer om det imorron kväll så tills dess hade så bra haj haj


 

Kommentarer
Postat av: Britt

Va fan har ni haft sol? Sååå jävla fuskigt

2009-03-03 @ 23:46:58
URL: http://derzon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej



Ni bodde inte i sådan stuga som vi gjorde när vi var där eller??



Kram Sandra

2009-03-05 @ 19:19:51
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0