Lalandia dag 1

så va man då framme i danmark( lalandia) o min mini semester ....
så det började att vi åkte iväg hemmifrån vid 12 tiden o sen va vi framme vid 3 tiden på lalandia.... o resan gick ju helt okej vi hade en del regn på vägen hit men nu e det bättre väder....
vi  fick checkat in o fått packat in i vår lille fina stuga o efter det väntade mat hos min syster o hennes familj i deras stuga som ligger en bit ifrån oss.... o idag blev det pasta o köttfärs..... den maten satt fint eftersom man va lite sylten efter resan.....

annars efter det fick vi gå ner till centrala delen där allt ligger som bad o alla andra aktiviteter för vi bestämde oss för att inte bada idag eftersom tiden va knapp.... så det blev en lite tur runt ställe o titta hur allt såg ut o var allt låg så man vet det..... så nu e man tillbaka i stugan o sitter bara o tar det lungt .... tog ju med min laptop om att se på film på den men det visade sig

att där fanns ju trådlöst internet i varje stuga så jag fick ju chansen o blogga om dagarna.....
så imorron e det en ny dag o fullt med aktiviteter o det blir bad hela dagen imorron fast jag ska åka skridskor med faktiskt .....
så hade fint alla som läser så blir det mer imorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0