Ingen rubrik

tjo hopp i löven 25 fingrar...... hahha nej nu gick det för långt ussshhh jens sluta nu!!!!
jaha nån dagar sen man skrev här o sist hade jag inget o komma med.... men sånt e livet ibland.
Jaha så va det en ny vecka o det som gör denna veckan speciell e att man inte jobbar 2 skift länge på jobbet för vi hade inte mkt jobb längre pga finanskrisen. men det e faktiskt rätt skönt med att man jobbar "vanligt" nu igen så får man mer tid hemma med vänner o allt....

Annars går det bra för min del iallfall på jobbet har inte förlorat jobbet iallfall....
Idag så jobbade man som vanligt men gick av tidigare vid halv 3 för jag skulle till min öron läkare o kolla hur det såg ut efter min operation o så ta hörsel test o det va en väldigt positiv svar jag fick för jag hade fått tillbaka mkt av min hörsel i mitt ena öra.....

Annars e allt bra förutom att jag saknar kärleken mkt nu men börjar inse att jag duger tydligen inte så mkt till pojkväns material så jag får väl ta det lungt tydligen..... Annars ska jag börja träna igen på gym o spinning för det e snart tid för min cykel säsong då det e många lopp i sommar som ska avverkas.....som till exempel vätternrundan o halvvättern..... där e ca 84 dagar kvar till det.....

men men har inte mkt mer o skriva nu hade fint  o skött om er 


                                                                          

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja det e bara till o sätta sig på cyklen. Kul att du har fått bättre hörsel på örat, då blev det en lyckad operation =)

2009-03-17 @ 21:00:33
Postat av: Anonym

jo min hörsel blev bra.... jo cyklingen kommer snart igång snälla skriv ert namn när ni komenterar

2009-03-18 @ 20:57:26
Postat av: Britt

Jo jag har hört att det är lätt hänt

2009-03-19 @ 20:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0