7 Mars-2009

LÖRDAG kväll/natt o inte mkt händer men har annars tagit det lungt idag faktiskt....
fick insett fort att i fre morse skulle jag ta cykeln o dra till jobbet då jag inser att både kedjan o växel armen bak e rent ur bruk o jag kunde inte växla alls så idag fick jag åkt iväg o fixat lite prylar till den o bytat lite men hant inte göra allt klart idag så man får ta resten imorron måste ju ha den klar tills mån eftermiddag.....

Annars har det inte varit mkt action idag utan mest unat mig en helg att ta det lungt typ... har suttit o kollat runt på nätet bland annat på en ny tattoo som jag e sugen på eftersom jag vill ha en ny till o då e jag inne på japansk drake över hela min vänstra arm. får väl se när det blir av tror jag tar det efter sommaren.
Annars nu så sitter man vid sin dator o har tvn igång med o en polare till mig sitter vid min andra dator o flumar runder....

Men som sagt imorron e det söndag o då blir det att fixa sista på cykeln men nu vet jag inte mer som händer

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0