Motala fortsättning

jaha så va det då fredag o dax för vätternrundans 30 mil o som det ser ut nu så spö regnar det ner o när jag kollar det så e kl 9:28 på morgonen... men jag startar inte föräns kl 22:42 på kvällen så man får hoppas det blir bättre väder men dom har visst lovat bättre senare idag.... annars har det inte hänt så mkt här uppe har inte varit så bra väder om dagarna visst lite uppehåll då och då men ändå inte varmt....

men igår va det helt okej väder man var nere i stan i motala för att kolla på elit cyklisterna tävla i eurosport vättern gp som innebär att dom kör en banna inne i stan på ca 800 meter och då kör dom i 1 timme + 3 varv o dom ligger runt en minut på ett varv o då går det fort..... annars efter det så skulle man då äta lite för man va hungrig efter man hade kollat på det så vi gav oss iväg till en texas resturang men där sa ägaren att det kunde ta runt 40 min att få ut maten o han va ärlig om det så vi gick o sökte annat
men vi fick nittlot direkt som vanligt för vi tog en kina resturang som vi hade varit på för o då klydda dom med beställningarna o gissa vad jo denna gången åxå men värre för dom hade ingen koll på våra beställningar o plus att vi fick vänta i 45 min innan vi fick fråga om maten va klar o inte f*n hade dom på börjat maten heller sjukt ju.....

men men nu e det fre o ny dag o ikväll som sagt gäller det
hade fint får skriva lite mer sen när jag e i mål på lör eftermiddag hade så fint tills dess

     

Kommentarer
Postat av: itt

Du missar ju bara första glaset du kommer hem till veckan med glas nr 2 =)

2009-06-12 @ 20:49:47
URL: http://derzon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Glad Midsommar vännen!

2009-06-19 @ 14:39:22
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: Britt

E det inte dags o skriva lite i bloggen??

2009-06-19 @ 18:11:11
URL: http://derzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0