Motala Dag 1 / och dag 2

hej hej så e man då i motala äntligen o det e riktigt skönt man kom upp hit vid halv 4 i lördes o det va bara o parkera husvagnen....sen så va det bara o utforska stället.... annars hände inte mkt första dagen....

andra dagen (idag) söndagen så va det då dax att avverka det första loppen som e halvvättern på 15 mil som jag inte hade kört innan o det gick bra i förhållandet till vädret. visst det va sol o inga konstigheter men det blåste bra mkt dom sista 4 milen iallfall vilket gjorde att man blev lite tröttare..... annars tog jag rundan på 6 timmar o 5 min vilket jag e nöjd med.....sen va det tänkt att vi skulle flytta husvagnen på måndag till en annan plats men fick gjort det redan idag på lördagen och isamband med det så fick vi upp förtältet till vagnen o det e riktigt skönt....

annars har man nu ikväll varit på strand resturangen o ätit en god bakpotatis med skagen röra o det va inte helt fel efter par timmar cyklande.... så nu sitter man i förtältet med god värme här inne o bloggar lite ....
men men just nu har jag inte mkt mer o säga utan kommer tillbaka igen


   

Kommentarer
Postat av: Britt

Va duktigt av dig, synd att det blåste bara. Fina bilder

2009-06-07 @ 21:56:16
URL: http://derzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0