Simrishamn

hej hej så har man då hamnat i simrishamn o i husvagnen... lite oplanerat men ändå planerat för jag hade lite annat för mig att göra i början av veckan men sen bestämde jag mig för att ta bussen ner till mina föräldrar o husvagnen mest för att komma hemmifrån lite o rensa tankarna.....
Annars e väl det mesta som det ska vara snart e denna veckan slut o sen e det bara en vecka
kvar av semestern sen börjar den vanliga rutinen igen.... men det kan va rätt skönt det med faktiskt....
anledning att det e skönt o rensa huvudet o fundera mkt på vad som händer o annat så har jag funderingar om en person faktiskt kommer inte nämna nåt om vad det handlar om men det e nåt jag har funderar mkt på iallfall tänkte ta saken i verk o ordna upp det....
men om sen det blir nåt bra av det de får jag se..... Annars e campingen i simrishamn väldigt fin o trevlig o grymt mkt folk o vagnar här vilket jag inte hade räknat med eftersom man e van vid campingen i motala....
tänkte jag skulle ta lite bilder här o ev lägga in här på bloggen om nån e intresserad av att se fast om där e nån som läser min blogg....

Vet inte mer att skriva om faktiskt e dock sugen på att gå på bio o se nån trevlig film nån som e intresserad av att gå med mig så kan ni alltid skriva ju

hade fint alla o skött om er

Kommentarer
Postat av: Sara / Saralillan

ha en trevlig helg i simrishamn!!

2009-08-01 @ 15:03:01
URL: http://saralillan.blogg.se/
Postat av: Martin

vilken film e du sugen på att se då! ja vet vilken aj vill se iaf hahahahaha

2009-08-01 @ 15:07:08
Postat av: Britt

Jag kan hänga med på bio om du vill =)

2009-08-01 @ 16:53:21
URL: http://derzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0