Söndag o ny vecka framför

Hej hej Hallå alla där ute så va det då söndags kväll o snart en ny vecka framför en ..... blää alltså o själv har man morgon skiftet imorron viket inebär att man börjar kl 6 imorgon bitti (mån) men men nån får ju jobba om dagarna..
annars har ju helgen varit bra hade lite kalas för mig igår med släkt o vänner vilket va trevligt man fick lite presenter alltså inget övrdrivet utan lagom.... o det räcker faktiskt.

sen idagsöndag har man inte gjort ett skit bara varit latt o bara suttit o slöat framför tv:n annars har man varit med en polare.... så nu e man framför datorn o tv:n igen o bara tar det lungt för där e inte mkt o göra annars e det ju sängen sen så man e vilad inför jobbet imorron....sen så e det 13 dagar kvar tills man drar till lalandia i 4 dagar o bara ska softa o bada mkt vilket ska bli skönt o komma ifrån jobbet lite.....så det ska bli trevligt o skönt.

annars e lägget lungt här på området o du som inte vet va jag snackar om kan ju läsa *linero by night * inlägget som ag har skrivit... just nu e det mkt poliser o vaktbolag som patrullerar runt på området för att hålla området säkert nu efter alla onödiga bränder.... vilket vi btw får betala för våran skatte pengar... sånu när man satt här i rummet så såg man två poliser som gick förbi för att kolla läget o det e jäkligt skönt o se polisen här på området för nu kan man andas ut o må bra här..... så *tack polisen* för att ni finns här på området......

nja nu vet jag inte mer vad jag ska skriva så har ni nån idé va jag ska skriva om så säg till
hejdå vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0