Oral-b professional care triumph

jupp så fick jag dom min present av mina föräldrar för min 25 års dag o jag ville bara ha en sak o det va royls roysen av eltandborstar   Oral-b professional care triumph med smart guide.... o den va sjukt grym ju lite smart att man fick en liten skärm till som man ställer nån stanns så visar den var man ska borsta i ordningen o om man trycker för hårt med tandborsten .... annars får man reda på tiden så länge man ska borsta så den va riktigt grym ju fan tänderna e ju rent polerade ....
det som e bra e att där e olika rengörings lägen på den så man kan få polering o massage för tandköttet o en massa annat riktigt bra dyr kanske men totalt värt det alltså......


Kommentarer
Postat av: Steffe

Haha för jävelen :P

2009-02-21 @ 13:38:04
Postat av: Anonym

E det inte dags o blogga snart????

2009-02-25 @ 22:32:13
URL: http://derzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0