Helg/mini semester

hej hej ja jo det va ju ett tag sen man skrev men har haft annat för mig men men får skriva av mig lite om vad som komma skall...... annars har man jobbat på som vanligt förstår det har gått bra men inte mkt o göra hoppas det vänder bara......
annars e det helg igen tiden går fort o nu har man mini semester med för på mån drar man till lalandia vilket ska bli skönt o komma här ifrån lite o rensa tankarna efter alla händelser på området...... så idag va man nere i stan o fick växlat lite pengar så man klarar sig i danmark..... annars e det utgång ikväll faktiskt ett braaaaa tag sen man va ute men ska dra ut med en gammal arbetskollega så det blir att sitta o softa med dricka o snacka skit......måste bara ta upp en sak som jag fick komenterat som jag hade skrivit här innan o det va om att jag va för döds straff o dom höll ju inte med alls o att det va fel fattar ännu inte hur man inte kan va för det...... klart en gärningsman ska ha döds straff om personen har dödat en annan o att bevisen e starka nog men men skitsamma nu

men men annars vet jag inte mkt mer va jag ska skriva om mer än att jag får skriva av mig mer innan jag sticker på mån så hade fint vi hörs


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska du åka själv till Lalandia, e det familjen eller vänner??



Kram Sandra

2009-02-28 @ 01:31:27
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0