Framöver

jaha så va det fre natt o man har varit upp nu nån timme efter att man har kommit hem från sitt skift.... o nu har man helg fast det e fre morgon om par timmar men går ju av mitt skift mellan tors o fre..... så nu sitter man här o e lagom trött men *orkar* inte helt enkelt att sova så därför tänkte jag skriva av mig lite här.....



Jaha som sagt då e det natten mellan tors o fre o till helgen blir det att släkt o vänner ska fira mig för jag fyllde 25 i ons den 11/2-09 så därför ska man firas på lör vilket ska bli trevligt o träffa alla gäster.... annars blir det väl en lugn helg o ladda upp batterierna....
annars ser jag fram emot att i början av mars så bär det av till danmark o lalandia med hela familjen här o min systers familj.... o det ska bli skönt o komma från här hemma o bara koppla av o speciellt komma av jobbet lite.....
annars så e det ju sen den efterlängtade sci-fi mässan i malmö i slutet av mars men det dröjer.....

Annars flyter vardagen på tycker jag förutom att jag e trött på snön o det kalla vädret vill kunna ha värme nu... sen så e det ju så klart kärleken som inte tycks dyka upp o man blir ju så ensam om kvällarna framför tv:n för det e ju så härligt o kunna mysa framför en bra film eller nåt.... men men det blir väl inte av för min del.....
men men vet igentlign inte vad mer jag ska skriva om kände bara att skriva nåt här iallfall.
men men hade fint fär ute i landet. har folket nån komentar om detta så vet ni va ni göra alltid trevligt o höra vad folk tycker o tänker om det jag skriver....
hade fint o sköt om er så hörs vi här en dag igen ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0