Födelsedagen e här

Hej hej så va det då onsdagen den 11 feb-09 o det e samma sak som min 25 år dag...vilket man kan tyckas e lite konstigt för jag känner inte mig så pass gammal men men.... har inte varit så speciell dag igentligen för jag jobbar skift ju så man har inte kunnat fira min dag som man brukar göra kanske man ska ha lite släkt o vänner till helgen istället....så man kan bli firad då istället.....

annars idag så inser man att iår igen så e det fullt av snö på ens födelsedag o jag har alltid det vilket e lite segt men sånt man får ta... men det e fint ute ändå med all snö men igår kväll när jag skulle cykla hem från jobbet så kunde det gott ha försvunnit för det va ju inte helt enkelt att komma igenom snön..... men sen insåg jag imorse att det hade ju lagt sig ännu mer snö.....så idag när man ska till sitt skift så blir det ju inte enklare princip men dom har ju skottat o ploggat idag iallfall det hade dom inte gjort igår kväll....

men men har inte mkt mer att skriva men kommer säkert in igen o skriver upp lite mer har min funderingar inom detta med polisen funderar att skriva av mig om det.....
så det kanske kommer sen nästa gång men hade fint o skött om er där ute nu ska jag ta det lungt
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0