Arboga morden

vill bara skriva lite tankar om händelsen som jag följde upp idag via tidningen o jag blev över glad att få veta att tyskan får livstidsfängelse o utvinsning så himla härligt att rättvisan vann.... för inte skulle hon få nått annat straff efter vad hon har gjort mot den stackars unga mamman som förlorade sina två fina barn o ävenvad hon gjorde mot mamman eftersom tyskan försökte få bort mamman åxå men uppenbarligen misslyckades.....
tyvärr e det ju så att det svenska rättsystemet tillfaller bara 12 år på livstidsfängelse istället för att man verkligen skulle sitta sitt liv i fängelse därav att sverige e för mesiga... se istället i utlandet där domverkligen får LIVSTIDSFÄNGELSE.....men men nu kommer ju tyskan att överklaga domen till högsta domstolen vilket jag tror iallfall e lönlöst..... men men hoppas tyskan får lidda riktigt mkt så hon ångrar att hon föddes för det hon gjorde finns inte på jorden.... för jag menar varför ta livet av två små fina barns liv som e helt oskyldiga o som hade hela livet framför sig.... vad hade dom gjort för fel mot tyskan liksom ..... kan ge mig fan på att tyskan va svartsjuk på ungarna för dom hade sånt bra liv 
Tycker det e på tiden att sverige inför dödsstraff så folk som verkligen förkänar det ska kunna få ett riktigt straff istället för att sitta sitt straff på fina o lyxiga fängelse som e lika fina som hotell......
jag tycker bara att har man begått ett straff då man har dödat någon annan o man kan styrka så starka bevis att personen kan bli tagen o få sitt straff så ska dom fan bli dömda till döden......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0