25 års kalas

Jaha så ska man då ha 25 års kalas imorron( idag igentligen då klockan e 00:19) men det ska bli riktigt trevligt o få ta emot massa gäster som e då släkt o vänner....länge sen man träffa visa av dom så det ska bli trevligt o givitvis att se med om vad man får i present.... men det blir bra kommer inte ha höga förväntningar för jag anser att det e bättre o se det när man väl får nåt....men det e klart man e nyfiken. 

Men kommer nog bara inse att fylla år nu när man blir 25 sen blir det nog inget speciellt för sen går bara tiden framåt o åldern stiger vilket jag inte gillar..... på pappret e jag 25 men känner mig som 18-19 år o har ett utseende som en 14 åring vilket jag skiter i..... 
Annars e allt lungt tycker jag sitter i min hästens säng med både rygg delen o ben delen uppkörda för det e inte fel med kontroll till sängen*ler*  så nu sitter man bara här o skriver en massa ointresserade saker  som ingen har intresse för men men kan va skönt o skriva av sig....
Annars vet jag inte mkt mer vad man ska skriva får väl skriva mer senare idag om vad jag fick i presenter o så men har fått reda på en present redan men det tar jag då det haj haj o godnatt

Kommentarer
Postat av: Britt

Ledsen att jag inte kunde komma, Hoppas du hade trevligt ändå.

2009-02-14 @ 21:09:27
URL: http://derzon.blogg.se/
Postat av: Sabina

Halvvägs till 50 var det ja ;) haha nä nu ska jag inte vara sån(a) Grattis i efterskott :)

2009-02-15 @ 19:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0