118 dagar o 123 dagar kvar

HalvVätternrundan o Vätternrundan 2009 here we come!!!
så e ju då räkningen på gång neråt för fullt inför sommarens äventyr o det jag pratar om e att jag ska genomföra 30 mil respektive 15 mil på cykel o detta gör jag för andra året i rad iallafall 30 mils loppet men det 15 mils loppet e första gången fast jag har en helt del mil i kroppen ör jag håller ju på med landsvägs cykling.....men ananrs blir det att man ska iväg till motala i lite mer än en vecka o bosätta mgi i en stor husvagn men som tur e kommer jag ha med mig min laptop så jag kan skriva av mig här så folk får reda på hur det går för mig......
 

ser riktigt fram emot det o en del folk tycker nog man e riktigt sjuk i huvudet som vill sitta på en cykel i 30 mil men o andra sidan vänder jag bara ryggen o går vidare för det e riktigt kul för jag menar att 18700 cyklister som e anmälda till loppet kan inte ha fel om att det e en kul utmaning.... o sen träffar man mkt trevligt folk som har samma intresse.. o man kan slappna av o känna sig vanlig.

föra årets loppjag cykla dom 30 milen klarade jag av det på 12 timmar o 32 minuter ca  o det e jag riktigt nöjd med för så pass fort hade jag inte räknat med men denna gången räknar jag med att trycka ner tiden ännu mer o va snabbare.... vilket min träning kommer ge svar för när säsongen kommer igång o allt.....

men vem vet man kanske träffar nån trevlig pingla där uppe som är en cyklist o som man kan dela intresse med hahahaha nja sån tur har inte jag för så smal o fin e jag inte .......

men men det va nog allt för mig för stunden par timmar kvar sen e det iväg till jobbet o jobba kvälls passet men hade fint alla där ute


Kommentarer
Postat av: martin lindahl

rubriken har nog blivit lite konstig hehehehe

2009-02-10 @ 06:04:37
Postat av: martin lindahl

hahahaha nä ja som fick hjärnsläp de e ju rätt hahahahahahahahahahahahahahahahahahah

2009-02-10 @ 06:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0