simrishamn o loppis

hej hej så va det då lördags kväll o snart söndag o då e det tid o åka hem på söndag.... o man fick va i simrishamn par dagar iallfall o det va trevligt.
fick träffat en tjej polare som jag inte har träffat på läääänge o det va hur trevligt som helst o få prata med henne o se hur hon hade det nu förtiden o hur hon levde idag.....
Annars har det varit fint idag varit inne i simrishamn o ätit på en trevlig resturang o det va trevligt o god mat....
men tidigare idag(lör) så va jag o mina föräldrar faktiskt inne på loppis i simrishamn o det va lite annorlunda faktiskt gemfört med lund.. för här va det mkt mer folk o mkt fler saker som såldes+ mkt mer nytt som man inte direkt har sett innan.... o jag hittade faktiskt till min stora förvåning en sak som jag har letat efter läänge o velat ha länge för den delen... o det e faktiskt en gammal kobra telefon o den stod bara där mitt framför mina ögon på ett bord vid en dam som skulle sälja den... o den högg jag så klart direkt så nu har jag den äntligen....
den modelen e så charmig o cool...

Men annars har dagen som sagt varit bra o imorron(sön) e det tid att åka hem igen
så hade fint alla där ute o skött om er 

                                                                         

Kommentarer
Postat av: Sara / Saralillan

härligt att du hitta en sådan telefon. =) Dom e ju coola!!! Jag skulle vilja hitta en som var som en högklackad sko! Jag tycker dom e balla. Jag vet att syrran hade en sådan förr. men jag vet ej vart hon gjort av den... Fråga henne men hon viste inte.. haha.. men men. man får kanske åka på loppisar och kolla om man hittar en sådan skotelefon! De hade vatt ballt att ha i hallen!!! Kram

2009-08-03 @ 11:35:37
URL: http://saralillan.blogg.se/
Postat av: jens

hej sara jo jag har letat lääänge efter en kobra telefon o äntligen hittade jag en.. har varit mkt på loppis hemma men ingen lycka o så stod den på en loppis i simrishamn med mitt namnler

2009-08-04 @ 22:10:21
Postat av: Sara / Saralillan

Klart du skulle ha den då ju! Den skrek ju efter dig!!!! Hihi

2009-08-05 @ 08:45:29
URL: http://saralillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0