träning o bio

tjenis så va det då tid att skriva efter att folk har sagt till mig men det e sant jag får ju skriva lite mer då..
har min dag bokad idag o idag fick man ut sin tävlings cykel för första gången denna säsongen o det blev en runda idag med o det kändes.....faktiskt eftersom det va ett tag sen..... annars har man varit på bio ikväll o såg fast & furious vilken man hade sett fram emot.... o den va riktigt cool o en del annorlunda gämtemot dom andra filmerna men har man sett dom andra filmerna så ska man lätt se denna nya filmen.....

Annars då jo som sagt cykel träningen e på g o det e nu 69 dagar kvar till man ska starta i vätternrundan o sen e det 64 dagar kvar till halvvättern så det ska bli riktigt skönt o komma iväg o campa.....

Kärleken då? hahahah det va ju nästan roligt det går ju som det går o det går ju alltid åt samma håll alltså rätt åt h*lv*te men men så får det isåfall vara tänker inte springa runder som en idiot o leta för det har jag gjort innan nu vill jag sj att nån tjej ska få upp ögonen för mig o den jag e som person men men

Annars nu ikväll sitter man hos brossan o bara softar efter en lång dag o imorron e det söndag igen o snart ännu en ny vecka på gång.....men men då e det ju närmre semestern ju hehehehe
Hade fint där ute iallfall 

                                      


Kommentarer
Postat av: Britt

hihi du glömde ju skriva att jag me e här =)

2009-04-04 @ 22:31:36
URL: http://derzon.blogg.se/
Postat av: Bina

Fin blogg

2009-04-06 @ 06:40:20
URL: http://zabban.blogg.se/
Postat av: jens

tack så mkt bina

2009-04-07 @ 18:37:50
Postat av: Sandra

Vad är det då du tänker på i filmen?



Varför skriver du aldrig med din blogg sida??



Kram Sandra

2009-04-07 @ 22:38:13
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: jens

tjena sandra jag tänker på en viss skådespelare som e med i dom andra filmerna men som inte kan va med i den nya igentligen

2009-04-08 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0