Onsdag 8 april

                               Jaha så va det då Ons idag o det e faktiskt fre imoron för min del fast det igentligen e tors för jag jobbar just nu bara 4 dagar i veckan för vi har inte mkt o göra på jobbet.
så på fredag då jag e ledig vet jag inte vad som händer e det fint väder så drar jag ner till stan o softar men men det e då det.

Annars idag har varit en lugn dag jobbade från halv 7 till kl 10 bara för jag skulle till tandläkaren o sen tog jag resten av dagen ledigt eftersom jag har komp timmar att ta ut.....
Så just nu sitter man o bloggar lite o lyssnar på skön live musik av robbie williams som e en favo artist....
men försöker komma på nåt att skriva om men vet inget jag kan skriva om.... men annars e ju våren på g det har ju dom flesta märkt vilket e riktigt skönt o nu snackas det ju så himla mkt om vår känslor o sånt skit men tyvärr e det som vanligt man e singel men man behöver ju inte direkt sitta o skrika ut det för det e till ingen nytta ju..... för varför säger alla att det löser sig o att där finns en för alla har jag ju inte märkt presice.... varför e det så svårt?

Jag tror det e så svårt för det ställs så höga krav på en så man vågar liksom inte ta tills sig för man vet att det inte e lönt eftersom man har en eller flera fel på sig som inte den andra gillar liksom.....varför ska det vara så igentligen vi e ju alla födda som vi e födda liksom man kan inte hjälpa det.....man bör nog se sig själv i spegeln en dag o verkligen fundera själv hur man igentligen ser ut.....varför ska man tvunget såra andra genom att säga att nån person e för tjock för att bli ihop med o så.....

aja detta blev nog rörigt detta men skiter i vilket ville bara skriva av mig lite kommer på ännu mer jag vill skriva om men det får bli en annan dag.......

hade fint (men e där nån ute som tror eller tycker jag duger som en pojkvän så välkommen)


                               

Kommentarer
Postat av: Sara

när du minst anar de så är där någon som kommer att passa dig perfekt =)

2009-04-08 @ 20:17:34
Postat av: jens

2009-04-10 @ 11:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0