Kl 8 imorse träning

jepp vaknade faktiskt redan kl 6 imorse men låg o drog mig kvar i sängen men sen märkte jag att det va
strålande sol ute så när kl va närmare 8 imorse så drog jag på mig mina cykel kläder o faktiskt drog iväg på en tränings runda o det kändes faktiskt skönt o va iväg
så pass tidigt för där va inte för många bilar ute som körde o inte heller mkt folk ute som cykla så man hade bara fritt fram att dra på....

så nu e man hemma o bara chillar o en dusch innan efter jag hade tränat va riktigt skönt.... men innan dess va jag tvungen o skött om min cykel. alltid service på den efter varje runda så nu e det nytvättad o ren...
men men har inte mkt mer o skriva just nu hoppas ni får en trevlig helg med påsk o allt så hörs vi senare kanske...

o njut av vädret så länge det håller....skött om er där ute 

                                                  nytvättad o servad

Kommentarer
Postat av: Britt

Man knaske skulle följa med på en runda en dag hihi. Glad Påsk

2009-04-10 @ 21:00:41
URL: http://derzon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tyvärr Jens jag sitter inte och bygger bloggar åt folk bara så för du inser verkligen inte hur lång tid och arbete det tar att göra det.

Du må bli sur men jag vill också vinna ngt på att sitta en hel kväll på något som inte är till mig eller någon av mina vänner.



Jag känner mig inte givmild ikväll för jag är ganska trött, kanske en annan dag.



Och att jag bygger till Britt är mina egna initiativ plus att hon är just nu mitt i läran om att designa själv.



Ha det bra.

2009-04-10 @ 21:39:28
URL: http://beingfamous.blogg.se/
Postat av: jens

men kom inte o påstå att britt betalar dej för att få sin sida omgjord.... men visst har ingen mer komentar på saker o ting

2009-04-10 @ 21:47:35
Postat av: Jenny

För att upprepa vad jag skrev så är byggnantionen på britts blogg är mina egna initiativ, alltså hon ber mig inte, det är jag som gör det bara.

Så enkelt är det, och dels det. Britt är min vän, det är inte du.

2009-04-12 @ 10:10:16
URL: http://beingfamous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0