Halv-vättern & Vätternrundan

Jaha så va det lite närmre vättern äventyret i juni ser fram emot ett nytt lopp som förra gången men detta året blir det två lopp ett på 15 mil o sen det stora på 30 mil.....e jag knäpp!!! kanske anser många det men det skiter jag i för hur många har genomfört 30 mil på en cykel igentligen? nä just det inte många....

Så nu e det 56 dagar kvar till halv-vättern o de 15 milen som ska genomföras på mindre än 5 timmar....o jag har siktat mig på 4 timmar....
Sen e det 61 dagar kvar till det stora loppet (vätternrundan) på 30 mil som ska avverkas o förra året blev det 12 timmar så det va bra men ska pressa ner det mer detta året.....men har gjort lite inställningar på min cykel så hoppas det blir bättre bland annat bytat sadeln.....
Så det e nåt man kan se fram emot o tiden går fort så snart e man där o sitter på sadeln o trampar ihopa med 18000 andra cyklister som bär på samma intresse...... ( e du som läser detta en av dom kanske?)

Men men tänkte dra off nu men hade fint o skött om er o skulle där vara nån i landet längre upp eller nåt som läser detta o som ska cykla vättern så lycka till så kanske vi ses där på plats o ute på vägarna...

                                


Kommentarer
Postat av: Britt

Hihi jag hade nog aldrig orkat =)

2009-04-13 @ 11:11:57
URL: http://derzon.blogg.se/
Postat av: Britt

Inte så konstigt med den lönen du har

2009-04-15 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0