11 april / påskafton

Så hade det då varit påskafton idag o det kändes lite som vilken dag som helst men iallfall så va det fint väder idag vilket e riktigt skönt.
men annars så firades påsken hemma med familjen och med den vanliga (påsk) maten ni flesta vet va där ingår så jag behöver inte dra upp det. Tanken redan innan idag imorse va att jag skulle dra ut på ett träningspass till med par mil på cykeln men dels va jag trött imorse o sen tänkte jag ta det senare på dagen men min rygg ville nåt annat....
Hade nog vridit ryggen fel eller nåt men det löser sig....
Annars har det bara varit en lugn påskafton hemma men blir det fint väder imorron igen (sön) så blir det nog par mil på cykeln för jag har gjort lite ändringar med styret som jag hoppas ska ge utdelning.... Men men

Annars då..... Jo med mig e det väl okej fast så pass bra det får gå.... var för nåt år sen nere i en svaka som gjorde att jag inte mådde bra men den gömde jag invändes så inte folk skulle märka direkt.... men det finns ju inte mer tills nu fast inte lika farligt men imellan åt blir det bara skit speciellt nu till vår kanten om ni fattar......
men har skrivit om kärleken innan så tar inte upp det mer direkt nu för det blir tjatigt för er som läser.....
Men har väl inte mkt mer att skriva om mer än att man sitter o softar i fotöljen med laptopen i knäet o lyssnar på musik o skriver en massa skit här som inte har nåt samanhang men men

Hade fint där ute  

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0